23 Aralık 2012 Pazar

Yves-Rocher Alışverişim

Merhabalar :)

Yves Rocher'dan yine çok hesaplı ve musmutlu bir şekilde alışverişimi yaptım.
Özellikle cildimin neme fazlasıyla ihtiyaç duydugu bu günlerde iyi birşey yapmalıyım dedim.Yves Rocher'ın Hydra vegeral serisine güvendim ve cildimi ona emanet etmeye karar verdim!




Bu seriye neden güvendim?
Cildimin gerçekten neme çok ihtiyacı vardı,cildimi bir süre ihmal ettiğimden dolayı cildimde kurulukla birlikte hafif soyulmalar bile oldu!.
Tabiri caizse cildim 'su verin banaa!' diye bağırıyor gibiydi.Artık dayanamadım 24 saat neme çok ihtiyacım vardı ve araştırdım olumlu yorumları görüncede dayanamadım hemen gidip bu Hydra serisinden edindim.
Bir de kampanya olduğunu söylediler ki buna çok sevindim.
Fotoğrafta krem biraz parlamış, makinemin azizliğine uğradı oda.
Kampanya dahilindeki bu ürünler ;
  • 24 saat derinlemesine nemlendiren Jel Krem
  • Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli
  • Nemlendirici ve Ferahlatıcı Tonik          
Nemlendirici Yoğun Krem de vardı ama benim cildim Karma olduğundan bana ağır gelebileceğini düşündüm,Jel kremin yapısı daha ince olduğundan onda karar kıldım.Satış danışmanı tarafından da onaylandım.Hepsinden beklentim çok yüksek,beni yanıltmamalarını diliyorum.

      Hepsini deneyeceğim , detaylıca inceliyeceğim ve size rapor edeceğim.

Ayrı ayrı fiyatlarına bakmak isterseniz ;

Jel Krem : 32.90 TL
Yüz Temizleme Jeli : 21.90 TL
Tonik : 21.90 TL

Kampanyalı Set Fiyatı : 59.90 TL


Hoşçakalınn.. ^.^

4 yorum:

  1. çok merak ettiğim bi set yourumlarnı sabrszlıkla bekliyormm :-)

    YanıtlaSil
  2. AyseeeD , deneme aşamasındayım hemen paylasıcam merak etme :))

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepsini :) bende de var jel kremden, ortalama bir ürün.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, evet çok yoğun değil bu yönü çok güzel :))

    YanıtlaSil