29 Aralık 2012 Cumartesi

Flormar Plus+ Quartz Oje

Merhabalarr,

Uzun zamandır hiçbirşey yazamıyorum bu beni çok rahatsız ediyor.Fotoğraf makinam bozuldu,dolayısıyla bir süre giremiyorum :(

Yine de arayı çok uzatmak istemeyerekten amatörce çekimler yapmaya çalışıyorumm :)


Bu oje uzun zamandır elimdeydi ama canım hiç sürmek istememişti.
Flormar'ın Ojelerine karşı pek  sempatim olmadığından da olabilir.Bugun denedim ve iyiki de denemişim.

Rengini ve parlaklığını çok çok beğendim.Kıvamıda iyi.Tam sürülmelik Oje yani.Yapısını sanki Rimmelin  şu yazımda ufakça tanıttığım ojelerine benzettim.

Rimmel daha iyidir tabiki ama bu ojeninde hakkını yememek lazım.

Beklediğimin üstünde performansı var.


Bu flaşsız,sarı ışıkta görünümü.



Çok hoş görünüyor değil mi ?  Ben çok beğendim.

  Görüşmek üzeree,



Hoşçakalın.. :)

2 yorum:

  1. ojeler cok basarlı artı cok guzel bir blog :)) çok begendim takıp edıyorum sızı :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız, merhaba :)
    beğenmene çok sevindim teşekkürler :))

    YanıtlaSil