20 Aralık 2012 Perşembe

Rımmel&Pastel Oje


Ojelerimin içerisinden nasıl güzel kombin yapabilirim diye düşünürken aklıma 

Pastel'in uzun zaman önce çıkan kokulu oje'si geldi.Bende şöyle bi 

tanıtıyım dedim. :)


Gelelim ojelerimize..

Öncelikle Pastel'in bu serisini beğenmediğimi söyleyeyim.


Böyle bakınca güzel görünüyor,bu şeklini bende beğendim fakaat bu 

görüntüyü yakalayabilmek için 3-4 kat sürdüm hatta 5 bile olabilir.

Bende mi böyle oluyor bilmiyorum ama tek katla bıraksam sanki tırnaklarıma 

hamur bulaşmış gibi bir görüntü oluşuyor.Eşit dağılmıyor.Yani,hiç kullanışlı 

değil.Kokusunu da beğenmedim.Çok ağır.




Rımmel' e gelirsek,onuda beğendiğimi söyleyemem.Bu kadar simi elde 

etmek için yine en az 3 kat sürmüşümdür.

Bu kombinin çok güzel olduğunu söyleyemem belki Siyah üzerinde daha

güzel durabilirdi,onu da deneyeceğim.Kullanışlılığına söz söyleyemem,

rahat ve çabuk kuruyor.


Yukarıdaki bardakta canım arkadaşım Esramın hediyesi,onun hediyesi 

oldugundan olsa gerek bardağın üzerinde daha güzel durdu ojelerim.:) 


Teşekkür ederim tekrar meleğime <3




Sevgiler..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder