1 Aralık 2012 Cumartesi

Kasım Gözdelerim



Merhabaalar,bu ay sıklıkla neleri kullandığımı sizinle paylaşacağım.Gözde ve favori demek pekte doğru olmaz aslında biz buna kasımda kullandıklarım diyelim.:)

Ve bakalım neler kullanmışım..


Evett,şimdi şöyle soldan başlayalım. :)
 .    
                          
1) SuperDrug Baby Lotion ; Öncelikle şunu söylemeliyimki bebek kokusuna,bebe yağı,kremi,losyonu,pudrası olsun hepsinin kokusuna ve kendisine aşığım! 
Bu yüzden vücut losyonu olarak her duş sonrasında bu kokusu bana göre mükemmel olan baby lotion u kullanıyorum.

2)Golden Rose Eyeliner ; Bu eyelineri çok beğenerek almıştım cünkü siyahlığı çok parlak çok canlı duruyor.Ama alırken fazla akıskan olmasına dikkat etmemişim.Sürerken fazla dağılıyor ama sonrasında bir problem olmuyor.

3)Clinique even beter eyes ; Tanıtımını daha önce yapmıştım,kullanmaya devam ediyorum çok memnunum!
Nemlendiriciliği gerçekten çok iyi düzenli olarak kullanıyorum,morluklarımın gitmesini umarak.(!)  

4)Pure Beauty BB Cream ; Bu ay başka bir fondotene gerek duymadan rahatlıkla bb kremimi kullandım.Memnun olmadığım bi yanı yok açıkcası,memnunum. :)

5) Innova Dermocare Sebum kontrol bakım kremi ; Bir süredir sürekli kullanmama rağmen tanıtımını yapmadım hep erteliyorum çok yakında yapacağım.1-2 ay öncesine kadar beni idare edebiliyordu ama bu soğuklarda idare etmiyor en kısa zamanda iyi bir nemlendirici almalıyım. 

6)Flormar Compact Pudra ; Uzun zamandır kullandığımı söylemiştim.Ondan vazgecmem için çok iyi bir pudranın beni cezbetmesi gerekiyor.Çünkü hem hesaplı hemde çook kullanışlı :))
Fondötensiz kullandığımıda söylemiştim.Tek bir kötü yanı var bana göre en açık renk olmasına rağmen benim tonumdan hafif bir adım daha koyu duruyor okadar.

7) Arko Nem El bakım El kremi ; Açıkcası bu krem beklentilerimin üstünde bir performans gösterdi.Kokusu,yapısı,nemlendirme özelliği çok iyi.Sürdüğümde ipeksi bir yumuşaklık oluyor evet. :) Ve ellerimi koruduğuna inanıyorum.Oyüzden uzun zamandır ondan vazgeçmiyorum.

Benim bu ay kullandığım ürünler bunlar,Sizin nelerdi ? :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder