3 Aralık 2012 Pazartesi

Bourjois Healthy mix Concealer

Bourjois Healthy mix Concealer Göz altı kapatıcısı




Geçenlerde Kozmoda Sayesinde tanıştığım göz altı kapatıcım!.
Uzun zamandır adını duyduğum ama bir türlü deneyemediğim kapatıcımı sonunda denedim.Beğendim mi ?
Kesinlikle evet.
Neden mi?
-Çok hafif bir kapatıcı gözünüzde kapatıcı varmış hissi vermiyor.
-Doğal gözüküyor yani sadece göz altı morluğunuz yok ve kapatıcı kullanmamışsınız gibi
-Yağlı,katı değil mat bir görünümü var ve kullandıktan bir süre sonra gözünüze oturuyor ve bir daha da çıkmıyor! Gerçektende elimde dokunduğumda elime hiçbirşey gelmiyor yapışıyormuş gibi.
-Önemli özelliklerinden biride incecik veya fazla olan çizgilerinize iyice yedirdikten sonra dolmuyor.Çizgilerinize dolmadığı için daha doğal oluyor bu yüzden.
-Bence bu özellikler bi kapatıcıda olmasını beklediğimiz mükemmel özelliklerden!
Kesinlikle öneririm.Ama söyleyeceğim birkaç birşey daha var ondan sonra karar vermeniz daha iyi olur diye düşünüyorum.Yani;
-Göz altı torbalarınız fazlaysa ve morluklarınız çok fazlaysa onları tamamen kapatmak istiyorum ve makyaj yaptığım birazda belli olsun diyorsanız fazla önermem.
-Aslında benim morluklarımda az değil ama bir kaç kat sürünce ben istediğim görüntüyü yakalayabiliyorum.
Yinede hafif bir koyuluk oluyor gibi ama cok az buda sanki daha doğal yapıyor bembeyaz yapıp palyaço gibi durmuyor.
Kesinlikle ama kesinlikle önereceklerim;
-Göz altı torbaları çok derin olmayan ve morlukları çok fazla olmayan sadece ufak detaylarla kapatıp doğal görünüm vermek isteyenler.


Tüpün şekli böyle bununla yaymıyorum ben parmağmla hafifçe yaymam yeterli oluyor.Kullanışlılığı açısından ortanın daha iyisi derim.(Bunun fırçalısıda var kullanıma çok dikkat ediyorsanız onu almanızı öneririm.)


-Yapısıda böyle,akışkan değil.Burada sıkılmış olarak görünen morluklarınız çok yoksa 2 gözünüzün altına bile yeterli olur.Yani çok az miktar hemen dağılıp kolayca uygulanabiliyor.Uzun süre kullanılabilir bir ürün.

Yani Bourjois Healthy mix Concealer benim onayımı aldı mı ? 
Evet 
Daha iyisi varsa ve ben onu bulabilirsem o zamana kadar Bourjois Healthy mix Concealer'a devam. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder