30 Kasım 2012 Cuma

Kozmoda Alışverişim

Merhaba :)
Aslında alışveriş etiketine hiç girmeyecektim çünkü tek bir şey siparış vermiştim ama gönderdikleri hediyeler sayesinde alışverişi hakettiğini düşündüm.:) ben Bourjois Healthy mix Concealer Göz altı kapatıcısı siparış ettim.Yanında minik minik hediyelerimde gelmiş,bir bakalım.



kutusu klasik olmamış enazından cicili olmuş güzel olmuş:)



Bioder 2 çeşit kullanmlık bir çanta göndermiş :) böyle küçükde dilerseniz kullanabilirsiniz.
Minik ipana dış macunumuda çok sevdim.Flormar parfum testerları ve Carmina göz kalemi hediye olarak geldi.Benim siparışım sol kenarda kücücük kalmış.:)
Paketlemeleride beğendim.


Çanta bu şekle de girdi.:) En yakın zamanda Bourjois Healty Mix Concealer Göz altı kapatıcısını da deneyip sizlerle paylaşacağım.Kozmoda alışverişimden çok memnun kaldım
Sizde isterseniz Kozmoda   BURADA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder