18 Kasım 2012 Pazar

Sally Hansen Complete Salon Manicure

Sally Hansen Complete Salon Manicure  


Sally Hansen in Ojelerini fırçalarını çokk seviyorum gerçekten fırçası geniş olduğundan tek seferde sürülebiliyor.Burda 2 kat sürmüştüm zaten tek kat pek bseye benzemiyor bu renkte.Sally Hansen in ojelerinin güzelliği kalıcı olması.Sanki daha asil duruyor diğer ojelere göre belki öyle değildir ama bana oyle gelıyor :D
Fırçasını gösteremedim ama başka bir sefere göstericem. :)
Sally Hansen in Ojelerini seviyorum ama biraz pahalı derseniz Rımmel in ojelerini de ben beğeniyorum pek farkta göremiyorum arada o yüzden onu öneririm.Ama Flormarın ojeleriyle arasnda fark var diyebilirim.Yinede bu benim düşüncem tabi size kalmış.
Bu arada şimdi watsons'da Sally Hansen Ojeleri 13 TL.

:*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder