17 Kasım 2012 Cumartesi

Even Better Fondöten SPF 15

Lekesiz bir cilt için
  Even Better Fondöten SP5 15



Evet, çok merak ettiğim Clinique Even Better Fondöteni denedim sonunda.Ben kendim fotoğraflayamadım hemen paylaşmak istedim sizinle :)
Yapısı hafifve yağsız.İçeriğinde mineraller, vitaminler ve antioksidanlarla güçlendirilmiş.
SPF 15 gün boyu cildinizi güneş ve dış etkenlerden koruyor.Cliniquenin çoğu ürünleri gibi tedavi amaçlı olduğunu biliyoruz.
Clinique bu fondöteninde 
Lekelenmeleri ortadan kaldırdığını
Ciltteki renk düzensizliklerini, güneş ve diğer cilt lekelerini 4 ila 6 hafta içerisinde gözle görülür bir biçimde düzenleyip yok ettiğini
mükemmel ve pürüssüz bir cilde kavuşmanızı( hatta reklamlarda 3 sanıye içerisinde yapabildiğini)
iddia ediyor.

12 farklı ton seçeneği var.
Benim cilt rengim çok açık ama 03 numara benim cildime cuk oturdu. :) 04 koyu geldi bu yüzden çok iyi oldu.
Ben sürdüğümde gerçekten çok beğendim.Cilt kusurlarını veya sivilceleri ne derece kapatıyor bilmiyorum çünkü benim şuan yüzümde herhangi bir sivilce ve benzeri bişey yok.ama  cildi bütünlediği kesin.Yapısıda hafif üzerine tamamlayıcı pudra sürme gereği duymadım.
Clinique nin  Blushing Blush 107Sunset Glow Allığıylada makyajımı tamamladım mis gibi oldu! mükemmel oldu :) yinede ciddi sivilceleri olan ciltlerde nasıl kapatıcılık etkisi olur bilemem bunun garantısını göremediğim için veremem ama fazla kusuru olmayan ciltlere tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder