10 Kasım 2012 Cumartesi

Mini Alışveriş

Geçen gün yaptığım minik bi alışverişi paylaşmak istedim :)


1) Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı
Sürekli oje sürülüp aseton kullanılan tırnaklar hasar görebiliyor soyulup erken kırılabiliyor.
Bunlar için ayrı ayrı tırnak bakım kürleri bulunmakta.
Tırnak sertleştirici Oje bazı tırnak cilası tırnak eti bakım yağı gibi ürünleri kullanmamız gerekmektedir.
Kalyon ; 'Bileşimindeki E vitamini jojoba, badem, limon, ginseng ve nilüfer çiçeği ekstreleri sayesinde tırnak ve tırnak etlerini korur, nemlendirir ve yenileyerek her zaman canlı kalmasını sağlar.' diyor.
Düzenli ve sürekli kullanımında işe yarar.

2)Kiss Draw-On French Tip Pen

Ben French yapmaya bayılan biri olarak daha pratik olması açısından almak istedim.Daha kaliteli French Kalemi olabilir ben sadece denemek amaçlı aldım.Fazla deneyemedim ama baktğm kadaryla beni memnun edecek gibi duruyor umarım yanıltmaz.:) Kullanmadan önce kalemi sallamanız yeterli.Kolayca uygulanılıyor.(seyahatler içinde ideal!)



Orda birde Sally Hansen tanıtım katolgu var.Ne alaka diyebilirsiniz :) Ne zamandır denemek istiyorum bir türlü deneyemedim Watsons'a gelmiş Sally Hansen imiz sevindim buna.Önce bir okumak gerek dedim.Yakında Sally Hansen alışverişimide sizinle paylaşıcam.Sabırsızlanıyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder