8 Kasım 2012 Perşembe

Kasım 2012 Vanilya Kutusu

Vanilya Club -Kasım 2012 Vanilya Kutusu

Vanilya club Kasım kutum geldi.Ki zaten bu benim ilk vanilya kutum.Denemek istedim ve denedim sürekli böyle denemek istermiyim bilmiyorum tabi. :) 1 saat önce gelen kutuma bir bakalım neler gelmiş .. :)






Gelen ürünler böyle.Şimdi teker teker tanıtcam.Pek hevesim kalmadı diyebilirim ama hadi bakalım.

Givenchy Dahlia Noir EDP


Azimli ve duygusal, Dahlia Noir kadını feminenliğini ön plana çıkarırken bir yandan da maskülen tarafını ortaya çıkarır. Duygusallığı ile zarif bunun yanında çok da seksidir. Dahlia Noir kadını gerçekten ''Femme Fatale''dir. Dahlia Noir kadını gizemlidir, drama ruhludur. Güzel bir hayaldir. Onunla tanışan herkes onun cazibesine kapılır. Dahlia Noir kadını modern bir tanrıçadır. Göz kamaştırıcı ve çekicidir. Dahlia Noir kadını yeni ikondur. Floral feminenliği, gül, mimoza ve süsen çiçeği içerikleri oluşturur. tonka fasülyesi, süsen çiçeği ve mimoza ile pudrasal duygusallığı, paçuli ve sandal ağacı içerikleri ile alt notalardaki odunsu notalarla büyüleneceksiniz.
Siyah lake- effektli yüzeyler. Parfüm ismi kazınmış metalik üst kısım Feminen pembe parfüm Givenchy Paris markalaşması, Hubert de Givenchy 'nin ilk parfümündeki gibi, Fransız lüks kökeni destekleyen konsept.




Bence abartılı anlatılmış.Tabiki parfum konusunda herkesin zevkleri farklı olabilir.Ben odunsu kokuları tercih etmiyorum o yüzden fazla beğenmedim.Zaten ufacık gelmiş bikaç kere kokusunu hatırlamak için denediğimde biter. 

Alessandro Fresh Up Lip Gloss



Lip gloss evet bunu beğendim.Son zamanlarda en çok tercih ettiğim renk buydu şanslıymışımki bu renk geldi:)
Rengi sürüldüğünde tamda böyle olmuyor daha hafif.

Dudakta daha da renksiz gibi duruyor.Ama kalıcılığı iyi 1saat önce geldi demiştim ama bu kayıtları girerken neredeyse 2 saat geçti :) Kutumu ilk açtığımda sürmüştüm hala aynı duruyor ,uçup gitmedi.



Tasarımı çok şık.Üstte düğmesini pıtlayınca ışığı yanıyor ve yan taraftada kücük bir aynası var.
Uygulanması kolay ve bu yüzden çantaların vazgeçilmezi olmayı hakediyor diyebilirim:)
Lip glossumdan memnun kaldımm.

Alessandro Nail Polish



Ojeyle ilgili pek yorum yapmıycam.Güzel beğendim ama bence biraz gereksizdi onun yerine başka bişey denemek isterdim.

Bath & Body Works Citrus Collection Body Lotion



Kokusunu çok beğendim çok tatlı bir kokusu var.Bayram şekeri gibi kokuyor :))
Vücut losyonu iyi olmuş bunu beğendim.Boyuda çok minik değil enazından :)

La Casa de los Aromas Bambu Oda Kokusu




Gül kokulu güzel hoş bir kokusu var.Daha tam olarak evime yayılmadığı için nasıl durur evimde beğenir miyim bilemedim.Çok güzel çok beğendim bunuda çok şık çok cici duruyor :))


Kasım 2012 Vanilya Club kutusu bu kadardı.
Genel olarak beğendim ama benim beklentilerim daha yüksekti.Ben daha çok makyaja yönelik ürünler gönderilmesinden yanayım.Bence  V.C üyelerinin çoğununda beklentileri böyle.Parfum ve oje bana gereksiz geldi.Diğerlerini beğendim ama yinede çook değil.
Bidahaki kutunun Yılbaşı dolayısıyla daha güzel olacağını umuyorum.Umarım makyaj ve bakım ürünleri çoğunlukta olur.Bu ay 35 TL yi çokta haketmedi bence.
Fiyatlarıda buradaa ;




öpüyoruumm.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder