11 Kasım 2012 Pazar

Ekim Gözdelerim :)

Kasım ayına girmiş olsakta bunu girmekte biraz geciktim evet ama ekim ayında kullandıklarımı paylaşıyorum sizinle.Aslında tam da gözde denilemez sadece kullandıklarım.Öyle ya da böyle Ekim bunlarla geçti :)




1) Yves Rocher Fondöten ; Bu fondöteni tanıtmıştım.Çok severek kullandım ama yinede fondöten kullanmak yapısı ne kadar hafif olsada ağır geliyor bana.Değiştirebilirim :)

2)Rımmel Allık ; Bu allığı denemek için aldım memnunda kaldım güzel doğal bir görüntü veriyor neredeyse bitti zaten görüntüsünden de belli..Ama çok mükemmel diyemem farklı allıklar deneyeceğim.

3) Maybelline LinerExpress Eye Liner Likit; Bu eyelineri sevdim kullanımı rahat.Ama boyundan dolayı uzun süre kullanabileceğimi düşünürken hemen bitti.Buna kıyasla Flormar'ın eyelinerlerini daha çok beğeniyorum ben.Siz ne dersiniz bilmem? :)

4)Rimmel London Glam 'Eyes Day 2 Night ; Rimeli tanıtmıştım beğenerek kullanıyorum.

5) Maybeline Dream Lumi Touch Concealer - Göz altı kapatıcısı ; Jelimsi yapısı var.Doğal bir görünümü var ama kücük kırışıklıkların içine dolabiliyor ve göz altı morluklarınız çoksa çok iyi değil.Ben birdaha almayı düşünmüyorum.

6) Golden Rose Beyaz Far ; Ben beyaz farı çok seviyorum çok fazla makyaj yapmadığım için günlük makyajımda hep kullnıyorum.Golden Rose'ye özgü bi güzellik olduğunu sanmıyorum baska markalarda daha iyi olabilir ama ben şimdilik memnunum.

6) Oriflame Very Me Lipmania ; Oriflame nin bu rujunu ben çok seviyorum.Çok yoğun ruj gibi de değil.
Kremsi bir yapısı var bu yüzden yumuşacık oluyor dudaklarım.:) Bendeki rengide açık olduğundan doğal bir görüntü veriyor.Ama kalıcı değil arada bir yenilemeniz gerekiyor.

7) Flormar Terracotta Powder ; Ben bu pudrayı çok severek kullanıyorum gerçekten bittikçe alırım daha iyisini bulana kadarda alacagm:).Fondöten kullanmadğm zamanlarda da çoğunlukla sadece bu pudrayı kullanırım.Parlak yapısı var ama çok değil hafif benimki en açık renklisi sanırım numarası 20.
Pudra bana daha hafif geliyor bu yüzden fondöten yerine kullanırım genelde.Ama kış günlerinde sadece pudra kullanmak yüzü kuru brakabiliyor bu yüzden iyi bir nemlendiriciyle kullanmanızı tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder