15 Kasım 2012 Perşembe

Kiss Draw-On French Tip Pen(French Kalemi)




Bu french kalemini kullanacağımı ve beni memnun etmesini umduğumu söylemiştim ama malesef hiç de öyle olmadı.Hiç beğenmedim.Çok cabuk cıkıyor uygulamasıda kolay değil.Kalem seklinde olduğu için sağ ele uygulanması insanı zorluyor.Ben yapamadım arkadaşım yaptı sağ elime :)
Ve çok kötü durdu ve hiç doğal durmuyor sanki tırnaklarınızın uçlarına alçı sürmüşsünüz gibi :) Ojenin yerini tutamadı ne yazıkki hiç memnun kalmadım.Önermiyorum.Belki başka bir markanın French Kalemi daha iyi olabilir ama ben başka bir French kalemi denemeyi düşünmüyorum.Siz deneyip beğenirseniz önerilerinizi dikkate alırım :)

2 yorum:

  1. Merhaba, bende de Sally Hansen'dan almıştım french kalemini. Hatta tam adını da yazayım "Sally Hansen French Manicure Pen/Pure white"
    Ne ümitlerle almıştım ama hiç beğenmedim.Saydığın bütün olumsuzluklar bunda da var. Evde öylece duruyor. Başka bir markayı deneyecektim ben de, yazın çok iyi oldu. Hiiiç almam artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Blau Hexe , demek öyle belki iyi markaların kalemleri iyidir diye düşünmüştüm ama sally hanseninkide iyi değilse bende bir daha denemem.Benimkide evde öylece duruyor.
      Bilgilendirdiğin için de çok teşekkür ederim canım :)

      Sil