27 Ekim 2012 Cumartesi

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub

Neutrogena
Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub(Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel)





Patentli MicroClear teknolojisiyle üretilmiştir.Sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesine ve böylece sivilce oluşumunun hızlıca azalmasına yardımcı olur.İçeriğindeki ferahlatıcı mikro tanecikler ölü hücrelerin ciltten atılmasına ve gözeneklerin derinlemeine temizlenmesine yardımcı olurCanlandırıcı formülü cildi kurutmadan temizlerken pembe greyfurt aroması duyularınızı harekete geçirerek cildinize ferah bir his kazandırır.
Deniliyor ve bende çok merak ettim  Visibly Clear* Pink Grapefruit Daily Scrub  yani Günlük Peeling Jel den aldım.
Sivilce ve siyah nokta oluşumunun engellenmesine yönelik bir ürün olduğu içinde yağlı ciltler için daha ideal.




Kulladıkta sonra suyla yıkanmış hissi veriyor,çok doğal.Ama dediğim gibi benim biraz cildimi kuruttu.Eğer benim gibi denemek istiyorum ama karmaşık ve kuru cildim var diyorsanız iyi bir nemlendiriciyle kullanmanızı tavsiye ederim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder