27 Ekim 2012 Cumartesi

Yves Rocher Fondöten

Nemlendirici Işıltı Veren Krem Fondöten


Yves Rocher'in ürünlerinin tamamının bitkisel olduğunu hepimiz biliyoruz ve tercihlerimizi bitkisel ürünlerden yana yapmamız bizim için herzaman daha iyi.Bu ürünü almak hiç aklımda yoktu mağazaya girdim ve Yves Rocher çalışanlarının yardım severliği ve cana yakınlığı sayesinde ürünü denedim ve almaya karar verdim.Fondöten yüzünüzde hiç ağırlık yapmıyor gerçekten sürdükten 2-3 dakika sonra yüzünüzde fondöten yokmuş gibi hafif bir his veriyor.Beni en çokta mu mutlu etti diyebilirim.:)



Fondötenin yapısıda kokusuda çok güzel gerçekten :) Kapatıcılığıda iyi ben beğendim. İçeriğinde; besleyici Yalancı Safran Yağı, Soya Özü ve yatıştırıcı Peygamber Çiçeği Suyu varmış.Yani düşünüyorsanız tavsiye ederimm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder