28 Ekim 2012 Pazar

AQUA SENSATION CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ


AQUA SENSATION CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ


Aqua Sensation Temizleme Jeli, Hydra IQ ve Salatalık Özü içeren formülü ile canlı ve dolgun bir cilt için en iyi temizleme etkisini sağlar.

NASIL ETKI EDER

  • Nazikçe ve tamamen temizler
  • Derinlemesine arındırır
  • Kiri ve makyajı etkili bir şekilde çıkarır 
  • Cildin doğal nem dengesini korur
  • Cildi tazeler ve cilde canlanmış bir görünüm verir.  




Neutrogena Tek adımdan sonra başka bir makyaj temizleyici almayı düşünmüyordum ama bir arkadaşımın tavsiyesiyle alayım dedim.Islak yüze masaj şeklinde ovularak uygulanılıyor bu sayede kırmızı rujumuda çok güzel bir şekilde çıkardı :) Beğendim ama Neutrogenanın tek adımına göre bir adım geride duruyor gibi geliyor bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder