10 Şubat 2013 Pazar

Analiz:Yves Rocher Hydra Vegeral Serisi

Güzel bir pazar gününde blogumda sevdiğim bir şey olsun istedim.
Ve Yves Rocher Hydra vegeral serisini misafir etmeye karar verdim.
Soğuk günlerde cildimin çok kuruması nedeniyle bu seriyi kullanmaya karar vermiştim, 6-7 haftadır kullanıyorum ve çok memnunum.
Çok hafif ve cildimdeki nem ihtiyacını tam olarak karşılıyor.


Öncelikle bu serinin kesinlikle cildi yağlandırmadan nemlendirdiğini söyleyebilirim.



Hepsinin ayrı ayrı bir yeri oldu bende.
  • 24 saat derinlemesine nemlendiren Jel Krem
  • Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli
  •  Nemlendirici ve Ferahlatıcı Tonik     


Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli;


Makyajımı çıkardıktan bir süre sonra yüz temizleme jelini kullanıyorum.
Cildimde makyaj dan oraya buraya bulaşmış lekeler,kirler kalmış olabiliyor bunları temizlemek için ve nemlendirme aşamasına geçmek için ilk adım olarak kullanıyorum.




Yapısı da bu şekilde,olması gerektiği gibi.
Yumuşacık yapısıyla cildimdeki kiri güzelce temizliyor ve yumuşacık yapıyor.
Kokusundan hiç rahatsız olmadım.Ferah bir koku bırakıyor.Cildimin temizlendiğini hissedebiliyorum.Ayrıca sabun da içermiyor.



Uygulama kolaylığı gayet iyi.Sebo Specific serisi gibi değil.
İstediğiniz miktarda alabiliyorsunuz.
Görünüşü de çok şık.
Kısacası, yüzümü onunla yıkamayı gerçekten çok seviyorum.

 Nemlendirici ve Ferahlatıcı Tonik;


Yüz temizleme jelini kullandıktan bir süre sonra da tonik yardımıyla cildimi tamamen kirden,kalıntıdan arındırıyor ve nemlendirme aşamasının 2.basamağı olarak kullanıyorum.
Normalde tonikleri pek sevmem,gereksiz gelir hatta.
Ama bu tonik sanki gerçekten cildimi nemlendirmeye hazırlıyor.
Nemlendirmek istiyorsanız bu tonik demirbaşlardan olmalı bence.
Cildimi yakmıyor,tahriş etmiyor.
İçinde alkol bulunduruyor fakat hiç mi hiç hissetmiyorsunuz.
(Tabii ki olmasa daha iyi olurdu.)
Toniğin kokusu da rahatsız edici değil,aynı şekilde ferah bir his bırakıyor.
Oldukça memnunum.
Tonikten sonra son adım olarak nemlenrici krem olmazsa olmazlardan tabii.
Çünkü bir süre sonra tonik ne kadar nemlendirici özellikte olsa da cildi gerebiliyor.Ama bu tonik bunu  uzun bir sürede yapıyor.




Uygulama kolaylığı olarak jel gibi buda başarılı,Sebo Specific gibi etrafa saçılmıyor.Daha kolay kullanma imkanı sunuyor.
Toniğinde ambalağını çok beğeniyorum.


24 saat derinlemesine nemlendiren Jel Krem;


Mutlaka kullanılması gereken asıl nemlendirme basamağı olan nemlendirici kreme son adım diyelim.
Bence bu krem en önemlisi ve gerçekten cildinizin ihtiyacını giderecek derecede olmalı.
Sadece bu kremde  olumsuz birkaç şey gördüm.
İlk olarak; sürdükten sonra cilt hemen emmiyor,uzun bir süre cildim yapış yapış kalıyor.Bunu beklemekte hiç hoşuma gitmiyor açıkçası.
2.olarak 24 saat derinlemesine nemlendirdiğini iddia ediyor fakat ben 24 saatte bir değilde 10 saatte bir falan tekrar nemlendiriyorum.Belki de daha kısa bir süredir.
Son olarakta bir gün bile kullanmayı aksatsam hemen cildim geriliyor ve küçük küçük soyuklar oluşuyor.
Sanırım nemlendirme konusunda cildime yeterli gelmeyen sadece bu krem oldu.
Yoğun yapıda olan kremi alsaydım oda çok ağır gelirdi diye düşündüm.


Ama bu kremide uzun süre kullandım beni idare etti.
Dibinde biraz kaldı. :)
Yine de benim zorlu şartlardan kurtulmamı o sağladı.Nankörlük edemem,belkide daha az kuruyan ciltler için gayet uygun,yeterli nemlendiren kremdir.



Özetle bu seriyi severek kullandım,ve kullanmaya devam ediyorum.Değiştirecek olursam sadece kremimi değiştiririm o da kötü olduğundan değil sadece bana yeterli gelmediğinden.
Şuanlık bir kenara koyup cildimin rahatladığı,kupkuru olmadığı zamanlarda çıkarıp kullanacağım.Kesinlikle atmam!

Bu serinin hepsinde bir koku mevcut ama beni hiç rahatsız etmedi.Salatalık kokusu gibi bir koku hakim.Sebo specific serisine göre daha hafif kokuları var.
Ve daha kullanışlı.

Sebo Specific yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Nemlendirici bir seri arıyorsanız denemenizi kesinlikle tavsiye ederim.


Markanın ürün için açıklaması;

 İçeriğindeki Akçaağaç Özsuyu'nda bulunan aktif moleküller cildi nemlendirir ve cildin nem dengesini uzun süre korumasını sağlar. Ayrıca cilde yumuşaklık veren Organik Hamamelis (Sihirli Ceviz) Suyu içerir.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Ürünlere Yves Rocher'ın kendi sitesinden de ulaşabilirsiniz.
Özel indirimleri yakalayabilirsiniz.






Hoşçakalınn.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder