31 Ocak 2013 Perşembe

Analiz : Yves Rocher Sebo Specific Cilt Bakım Serisi

Bugün  bir süre önce aldığım Yves Rocher ın Sebo Specific serisi ile başlıyorum.

Bu seri Karma/yağlı ciltler için uygun.Benim de cildim karma olduğundan kendime uygun görmüştüm.

Maalesef ki karma olduğum için herşey cildime uygun gelmiyor, cildim farklı reaksiyonlar verebiliyor.

Bu seride benim kullandıklarım Peeling Tanecikli Temizleme Jeli ve Arındırıcı Matlaştırıcı Tonik.



Bu ürünlerin benim cildimdeki etkilerine gelelim.


Öncelikle Yüz Yıkama Jelinden başlıyorum.


Bu Jel aslında Peeling Tanecikli Yüz Yıkama Jeli.İçinde mikropartiküller bulunuyor. Elinize alıp baktığınızda bu partikülleri göremiyorsunuz ama bu partiküller sayesinde cildiniz kirden arınıp nefes alıyor.

Yüz yıkama jelinin özel olarak kötü yönünü görmedim.

Cildime ters bir etki de yapmadı.

Kokusu sanki salatalığı andırıyor.Rahatsız etmedi beni çok fazla yoğun değil çünkü.

Ama sanki bu ürün daha çok yağlıya dönük karma ve yağlı ciltler için ideal.


Şişenin ağzı açık , yapısı çok akışkan değil akışkanlıktan bir iki  tık daha yoğun olduğundan uygulanması kolay. 


Arındırıcı Matlaştırıcı Toniğine bir bakalım.


Bu ürün ciltteki parlamaları,yağlanmaları azaltıyor.
Bu özelliğini çok sevdim fakat benim cildimin her tarafı parlamıyor maalesef.

Su gibi hafif bir ürün değil,içinde alkol bulunduruyor.Ve kokusu çok ağır geldi bana.İlk zamanlarda zor tahammül ettim ki benim kokularla aramda bir sorun yoktur aslında.Kokusu biraz keskin duyarlı olanların tahammül edebileceğini düşünmüyorum.Bir süre sonra alıştım ben tabii.



Tonik şişesininde ağzı açık.Fakat çok akışkan-su gibi-bir yapıda olduğundan pamuğa çok fazla gelebiliyor.Hatta ben çoğu kez ağzının tam olarak açık olduğunu unutup etrafa döküp saçtım.Uygulanması kolay değil bu yönünü beğenmedim.

Cildimdeki etkilerine gelirsek,bu ürünü uyguladıktan sonra cildim biraz geriliyor.

Dediğim gibi daha çok yağlıya dönük karma ve yağlı ciltler için ideal olduğunu düşünüyorum.

Cildimdeki parlamaları azaltması gibi güzel etkilerini gördüm fakat cildimin bazı kısımları da parlamıyor aksine kuruluktan soyuluyor.O kısımlara da hiç iyi gelmedi,daha çok kuruttu.

Kış aylarının ve yaşadığım yerdeki nemsizliğinde etkisi büyüktür eminimki.

Ama bu şartlar altında daha fazla kullanamadım,cildim artık neme hasret kalmış durumdaydı ve bıraktım.

Cildi dediğim gibi daha çok yağlı yapıda ve parlamalar yaşayan kişilerin çok memnun olduğunu gördüm.

Herkesin cildi farklı,her ürün her ciltteki aynı etkiyi göstermiyor bu yüzden deneyip görmek gerek diye düşünüyorum.


Peelin Tanecikli Yüz Yıkama Jelinin Fiyatı : 24.90 TL

Arındırıcı Matlaştırıcı Toniğin Fiyatı : 24.90 TL


Yves Rocher Mağazalarından veya Yves Rocher'ın internet sitesinden ulaşabilirsiniz.
Şuanda internet alışverişlerinde takı hediye ediyorlar.  

Yves Rocher Online Alışveriş için üzerine tıklamanız yeterli.





Hoşçakalın.. :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder