1 Şubat 2013 Cuma

Ocak Gözdelerim :)

Ocak bitti,Şubat ayına giriş yaptık bile.
Ocak ayında neleri sıklıkla ve severek kullandım iyice eleyerek içlerinden seçtim,kısaca göstereceğim şimdi.



1) LA ROCHE-POSAY BB Krem ; 

Çok hafif bir BB krem.Aldığım günden beri severek kullanıyorum.Özellikle cildimi doğal ve ışıl ışıl göstermesi beni en mutlu eden yanı oldu.Yazısına buradan bakabilirsiniz - LaRoche-Posay-BB Krem


2) Yves Rocher-Hydra Vegeral Jel Krem ;

Hydra Vegeral serisinin hepsini aldığım günden beri hergün kullandım desem daha yerinde olur.Çok beğendim,ayrıca Kremin Jel yapıda ve hafif yapıda olmasını da çok sevdim.Çok yakında hepsinin yazısını gireceğim.

3) Clinique Even Better Eyes-Dark Circle Corrector ;

Uzun zaman önce almıştım hatta Clinique EBE DCC yazımda tanıtmıştım.Küçük olmasına rağmen uzun süredir kullanıyorum,nemlendiriciliğini beğeniyorum.

4) Golden Rose Eyeliner ;

İlk zamanlarda çok akışkanlığından oldukça şikayetçiydim ama zamanla alıştım ,sorunum yok bitene kadar kullanmayı düşünüyorum.Hem koyu siyahlığı bence çok başarılı,alırken zaten bu özelliği beni kendine çekmişti.

5) Max Factor - False Lash Effect Maskara ;

Çok çok çok memnunum,daha önce neden almadım diye kendime kızıyorum!
Bu güzel maskaramında yazısını çok yakında gireceğim.

6) Bourjois Healthy Mix Concealer ;

Aslında bu kapatıcı bana pek hitap etmiyor,sabit ve doğal duruşu ,akmaması kenarlara bulaşmaması açısından sürekli kullandım.Ama koyu gözaltı morluklarına iyi gelmiyor.Bunu anladım,tamamen kapatmıyor.Daha iyisini bulacağım o zaman bırakmayı düşünüyorum.Benim kadar morlugu olmayan arkadaşlarımda denediğimde mükemmel sonuclar ortaya çıkarması da kaçınılmaz bir gerçek.

7) Yves Rocher Allık ;

Bu allığın rengini çok beğendiğimi söyleyemem,kalıcılığı idare eder.
Sürekli kullandım belki biter veya hoşuma gider diye.Allığın yazısına da buradan ulaşabilirsiniz Yves Rocher Allık.


Siz Ocak ayında neleri kullandınız? Favorileriniz nelerdi ? 



Hoşçakalın.. :))

2 yorum:

  1. kapaticiyi merak ediyordum ama benim goz altlarim hayli mor, pas gececegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, fazla morluğu olmayanlarda çok iyi çok doğal duruyor ama benim morluklarımı tam olarak kapatamadı maalesef.

      Sil