14 Aralık 2012 Cuma

DermoCare Innova Sebum Kontrol Bakım Kremi

DermoCare Innova Sebum Kontrol Bakım Kremi 


Özellikle genç ciltler için önerilen(TEEN) bakım kremi.



Cildimin neme ihtiyacı olduğunda almıştım.Su bazlı bir nemlendirici.Yapısı hafif yağlılık hissi kesinlikle vermiyor.
Yağlı-Karma Ciltler için olduğundan daha hafif olmuş olabilir.Ciltte fazlalık hissi vermiyor nemlendiriciyi sürdükten bir kaç dakika sonra cilt nemi emiyor.Belki bu süre daha uzun olmalı ama cildi uzun süre nemlendirmiyor gibi geliyor bana.
Nemlendiricilik özelliğininde fazla iyi olduğunu düşünmüyorum.Beni uzun süre idare etti.Ama artık kış geldiğinden cildim daha yoğun bir nemlendirici istiyor.
Uzun süre nemlendiricilik etkisini korumadığından cildim çabuk geriliyor ve neme ihtiyaç duyuyor.
Cildiniz yağlıysa tavsiye edebilirim ama yinede daha iyi bir ürün denemenizi öneririm.
Çok kötü bir ürün değil hatta kötü değil ama muhteşem olduğunuda düşünmüyorum.
Zaten kısıtlı kitleye hitap ediyor,genç ciltlere özel olduğundan.
Yaşınız genç ve yağlı ise öneririm.Çünkü daha yoğun nemlendiriciye ihtiyaç duymazsınız.
Çevre faktörü de önemli tabii,çok kuru bir bölgede yaşıyorsanız önermem.




Burun ve alındaki parlamalara karşı matlaştırıcı olduğunu söylüyor.Bu doğru olabilir çünkü benim alın ve burun bölgemde parlama olmadı hatta aksine daha cok kurudu ve soyulmalar oldu.
Bu büyük ihtimalle hava şartlarındandır.Ama o konuda iyi.
Benim diyeceklerim bu kadar.
Tekrar denemeyi düşünmüyorum.Farklı nemlendiricilerle karşınızda olurum.
Tercih sizin.


Sevgiler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder