14 Aralık 2012 Cuma

Ağız & Diş Bakımı

Her ne kadar yazılarımın çoğu kozmetik içerikli olsa da farklı seylerle de sizlerle olacağım.
Ağız & Diş bakımının ne kadar önenmli olduğunu hepimiz biliyoruz. :) 
Naneli Sensodyne Diş macunu & Listerin Zero Ağız Bakım Suyu (hafif nane).



Tercihlerim Naneli genelde.Çünkü daha ferah ve daha etkili olduğunu düşünüyorum.
Fotoğraf yeni yeni kullanmaya başladığımda çekilmiş sürekli yenilemeye çalışıyorum.

Sensodyne Naneli 

Hassas dişler için özellikle aft problemli ağızlarda öneriliyor.İçeriğinde Florür yok,bu bazıları için eksi ama bilinmeyen özelliğiyle aslında artı bir özellik.
Diş doktorları kişinin besinlerden gerekli florürü aldığını  bu yüzden artı florure diş macunuyla sağlanmasının elzem olmadığını söyluyorlar.Herkeste olumlu etki yaratmayabilir ama bende hassasiyet için birebir ferahlık içinde ! :)

 Listerin Zero Ağız Bakım Suyu (gargara)

İlk kullanılmaya başlandığında ağzınızın yandığını hissedebilirsiniz.Ama sonunda müthiş bir ferahlık sizi bekliyor! Belki nanelisi daha da ferahlatır ben denemedim.
Ağız kokusunu önlüyor.Sürekli kullanamam diyenlere özellikle gece yatmadan kullanmalarını tavsiye ederim.Çünkü normalde ağızda oluşan bakterilerin yapacağı kokuyu ağızdaki bakterilerin oluşmasını önleyerek yokediyor düşünüyorum.Birkaç çeşidi mevcut.


Görüşmek dileğiylee.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder