27 Kasım 2012 Salı

Yves Rocher Alışverişim

Yves Rocher dan minik ve ekonomik Alışveriş :)





Yves Rocher kampanyasından yararlandım.Peeling Tanecikli Temizleme Jeli  ve Arındırıcı Matlaştırıcı Tonik %30 indirimliydi.
Ve alışverişte allığı hediye aldım.Hepsi 88 TL civarında olması gerekirken ben indirimle birlikte 32 TL ye aldım.Çok sevindim hep böyle kampanyalar olsa çok iyi olur ama tek kullanımlık malesef.:) 
Sanırım bu ayın sonuna kadardı,sizde yararlanmak isterseniz hemen bir Yves Rocher mağazasına koşun bence.:) Şuanda çoğu üründe %20 indirimde var.
Ürünleri henüz denemedim denedikten sonra hepsini tanıtacağım yorumlarımı bildireceğim.
:))

2 yorum:

  1. beautyisdrug_001230 Ocak 2013 15:29

    Acaba denediniz mi yorumlarınızı göremedim ama? :)

    YanıtlaSil
  2. Evet denedim henüz yorumlarımı yayınlamadım birkaç güne yayınlayacağım :)

    YanıtlaSil