27 Kasım 2012 Salı

Softem Yeşil Zeytinli Sabun

Softem Yeşil Zeytinli Sabun

Sabunları çok seven biri olarak bu sabunu görüncede hemen denemek istedim.:)




Softem sabunları soğuk üretimle elde ediliyormuş.Yani;
SOĞUK ÜRETİM NEDİR ? Sabunlarımız; saf bitkisel yağlar, az miktar hindistan cevizi yağı, sabun bazı ve su ile hiçbir boyar madde içermeden ve herhangi bir ısı uygulanmadan yaklaşık olarak 3-4 gün gibi uzun bir zaman dilimi karıştırılıp üretilmektedir. Meşakkatli bir iş olmasına rağmen, saf bitkisel yağların içeriğinde bulunan VİTAMİNLER ve MİNERALLER yüksek sıcaklığa maruz kalmaz. 
demişler.

Ben enaz 1 aydır kullanıyorum bu sabunu çok sevdim.Her sabah kullanıyorum sonrasında da nemlendirici kullanıyorum ama normal sabunlar gibi nemlendirici kullanılmasada cildi cok kuruttuğunu düsünmüyorum çünkü kuruduğunda kuru bir görüntü olmuyor sabunda.Ama tabikide nemlendiriciyi her zaman kullanmanızı öneririm.Ne olur ne olmaz. :)

Aslında sabunun içinde küçük parçacıklar var yeşil zeytin parçacıkları.Benim sabunumda gözükmemiş kullandıkça 
daha çok görünüyor.



Bu fotoda görebilirsiniz.:)Benim cildimde hiçbir sorun olmadı kullandıktan sonra benim cildim hassas olmasına rağmen.Zaten bildiğimiz gibi yeşi zeytin hassas ciltlere en iyi gelen bitkisellerden.
Yüzümde sivilcelenme,yağlanma veya çok fazla kuruma yapmadı.Hatta kullandıktan sonra yüzüm mis gibi oluyor.:)
Tavsiye ederim.Bana bir sabunkolik olarak  önereceğiniz sabun var mı? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder