4 Şubat 2013 Pazartesi

Oriflame Giordani Gold Büyülü Toplar - Top Allık

Merhabalarr,
Bugün  Orifame giordani gold Büyülü Toplar Allık misafirimiz olucak.
Top allık daha önce kullanmamıştım.merak etmiyorda değildim artık merakımı giderme zamanım gelmişti.Denedim ve artık ürün yoruma hazırdır!



Ambalajı bu şekilde.
Pek beğenmedim çünkü diyecek başka kelime bulamadım maalesef kalitesiz duruyor bence.
İçindeki aynası büyük o yönden kullanışlı.


Süngeri çok sert ve tabiiki buradan bile anlaşılabilir,kullanışsız.Fırçayla uygulamak en mantıklısı.
Beyaz tenli olduğumdan daha önce bronzer allık hiç kullanmamıştım.
Sanki yüzümde sırıtıyor gibi hissediyorum ama kullanıp beğenenlerde vardır muhakkak.


İçinde kahverengi yoğunlukta kalanları açık renkli  topçuklar bulunuyor.
Görüldüğü üzere bronzer özelliği yüksek olan bir allık.
Esmer ve buğday tenlilere daha iyi gidebileceğini düşünüyorum.
Veya yaz aylarında kullanmak için daha ideal bir ürün.


Duruşunu görmeniz için benim gibi beyaz tenli bir arkadaşımda uyguladım allığı.
Simli yapıda olduğu görünüyor.
Hafif sürdüğümde daha doğal durdu.Fazla sürüldüğünde abartılı bir görüntü ortaya çıkıyor.(özellikle beyaz tende)
Kalıcılığı konusunda fazla bir yorum yapamayacağım,çünkü uzun süre makyajla durmayı sevmediğimden uzun süre yüzümde saklamadım.
Duruşuna baktığımda sanki uçup gidecekmiş gibi duruyor.

Kısacası,doğal görünümüm olsun ve esmer veya buğday tenliyim diyorsanız kullanabilirsiniz bence ama beyaz tenliyseniz fazla abartmadan kullanmanızı tavsiye ederim.
Ürünü bütünüyle beğendim ama bronzer kullanmayı pek sevmediğimden bayıldım diyemem.

Göz atmak isterseniz ; Giordani Gold Büyülü Toplar 'dan bakabilirsiniz.







Hoşçakalınn,hep güzel kalın  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder