13 Şubat 2013 Çarşamba

NUXE Reve de miel - El Kremi

Elime VanilyaClub tarafından ulaştırılmış,aylardır ellerimi koruyan,mis gibi de kokan, onarıcı ve besleyici bal özlü minik kremim.


Ellerimi soğuk havalardan korudu,sayesinde kurumuş ellerim olmadı bu sene.Ki fazla da kış yaşadığımız söylenemez.
Kullanmaktan zevk alıyorum,ellerimi kuru görmeye dayanamıyorum bu yüzden sürekli kullandım.
Minik olmasına rağmen hiç bitme belirtisi bile göstermedi.
Bereketli bir ürün olsa gerek:)

Sürdükten sonra sadece bir süre değil uzun bir süre etkisini gösteriyor,ben ellerimi yıkamadıkça ellerim yumuşacık kalıyor.



Bittiğinde tekrar alabileceğim ürünlerden,çok memnun kaldım.
Almazsam merak ettiğim başka bir ürünü denemek için almam büyük ihtimalle.

Ellerimde fazla çatlaklar oluşmadığından ne derece etkili olur onu bilemem ama benim çok hafif çatlak ellerime iyi geldi.
Kokusunu çok beğendim,hiç rahatsız etmedi ama kokuya hassassanız denemeden almayın derim.

Ben yanımdan eksik etmedim. :)


Ürünün 75ml Fiyatı ; 29,50 TL




Hoşçakalınn.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder